2016(e)ko azaroaren 9(a), asteazkena

MOOCaren 2. Modulua

Bigarren modulu honetan, ikasketa eta irakasketa prozesuak beste ikuspuntu batetik ikusten dira. Horrela, MOOCetan murgildu ginen ikasten non sortu ziren, noiz, nork sortu zuen eta zer diren. Gainera, ikasi genuen nola 3 mota zeuden, hauen arteko ezberdintasunak eta zein plataformetan aurki ditzakegu. Honetan, test eta zeregin bat egin zen. Azken hau, aurretik argitaratu nuen 1. zereginarekin batera.

Hona hemen modulu honetako bideoak:







Bertan ere, bibliografia zegoenez, hemen usten dut:

Caber, J. ; Llorente, M.C. y Vázquez, A.I. (2014): Las tipologías de MOOC. Su diseño e implicaciones educativas. Revista de Curriculum y Formación del Profesorado, 18, 1. 

Castaño, C.; Maiz, I. y Garay, U. (2015): Diseño, motivación y rendimiento en un curso MOOC cooperativo. Comunicar, Revista Científica de comunicación y educación, 44, 19-26.
Castaño, C.; Maiz, I. y Garay, U. (2015): Percepción de los participantes sobre el aprendizaje en un MOOC. RIED, 18, 2, 197-221.
Comunicar. Revista Científica de Comunicación y Educación. Vlo. XXII, 44 (2015). Mooc en la educación (Monográfico).



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina